Lid worden van KNNV Hollandse Delta

Lid worden Hollandse Delta

• Lidmaatschap Lid van de natuurvereniging Hollandse Delta (een afdeling van de Koninklijke Nederlandse Natuurhistorische Vereniging – KNNV) wordt u door u aan te melden bij de ledenadministratie. via het onderstaande formulier Als lid ontvangt u viermaal per jaar het afdelingsblad In de Branding en kunt u meegaan op alle excursies, alle lezingen en andere bijeenkomsten bezoeken en meedoen in werkgroepen. Ook ontvangt u het landelijke ledenblad Natura en kunt u voor vriendenprijzen boeken kopen, die door de KNNV-uitgeverij worden gepubliceerd. De minimum contributie voor 2023 is € 35,75 per jaar. Voor huisgenootleden is dit € 10,25 per jaar. Jeugdleden (tot 26 jaar) betalen € 16,50 per jaar. Voor € 20,- per jaar kunt u ook donateur worden, u ontvangt dan ons tijdschrijft en kunt deelnemen aan excursies en lezingen of tegen een flinke korting een cursus volgen. Betalen doet u door middel van het afgeven van een automatische incasso opdracht onderaan dit formulier. Opzeggen moet twee maanden voor het einde van het verenigingsjaar, dat wil zeggen vóór 1 november. Adreswijzigingen en alle andere ledenmutaties ontvangt de afdeling graag per post op het adres: Marianne op den Dries Witte de Withplein 5 3223 SM Hellevoetsluis Telefoon 0181-318329 U kunt een adreswijziging ook doorgeven door het formulier adreswijziging in te vullen.
  • Huisgenoot lid – Heeft u huisgenoten die ook lid willen worden van de KNNV afd Voorne? Inwonende kinderen zijn automatisch lid!
  • Ik machtig hierbij de penningmeester van de KNNV afdeling Hollandse Delta om jaarlijks de contributie in de eerste week van januari af te schrijven
  • Toelichting machtiging : Een afgegeven machtiging geeft u 56 dagen gelegenheid om bij uw bank bezwaar te maken tegen de afschrijving
  • Bekijk hier de lidmaatschapsvoorwaarden. Wij respecteren uw privacy.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.