Aanmelden als donateur

Donateur worden Hollandse Delta

• Donateur worden van de Natuurvereniging Hollandse Delta (een afdeling van de KNNV) wordt u door u aan te melden bij de ledenadministratie. via het onderstaande formulier Als donateur ontvangt u viermaal per jaar het afdelingsblad In de Branding en kunt u deelnemen aan alle excursies, alle lezingen en andere bijeenkomsten bezoeken en meedoen in werkgroepen of tegen een flinke korting een cursus volgen. De minimum bijdrage voor 2024 is € 20,00 per kalenderjaar. (meer mag natuurlijk). Betalen doet u door middel van het afgeven van een automatische incasso opdracht onderaan dit formulier. Opzeggen moet twee maanden voor het einde van het verenigingsjaar, dat wil zeggen vóór 1 november. Adreswijzigingen en alle andere ledenmutaties ontvangt de afdeling graag per post op het adres: Marianne op den Dries Witte de Withplein 5 3223 SM Hellevoetsluis Telefoon 0181-318329, e-mail: ledenadministratie@hollandsedelta.knnv.nl. U kunt een adreswijziging ook doorgeven door het formulier adreswijziging in te vullen.
  • Ik machtig hierbij de penningmeester van de KNNV afdeling Hollandse Delta om jaarlijks mijn bijdrage in de eerste week van januari af te schrijven
  • Toelichting machtiging : Een afgegeven machtiging geeft u 56 dagen gelegenheid om bij uw bank bezwaar te maken tegen de afschrijving
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.