Presentatie over reptielen, amfibieën en vissen in de Delta

Wanneer: donderdagavond 31 oktober 2024 om 20.00 uur
Waar: Bezoekerscentrum Tenellaplas, Duinstraat 12a, 3235NK Rockanje.
Aanmelden: verplicht via werkgroep.rav.hd@gmail.com

Jisk van den Ende, aquatisch ecoloog bij Stichting RAVON (Reptielen Amfibieën Vissen Onderzoek Nederland) zal een en ander vertellen over voorkomen, monitoring en bescherming van deze bij onze vereniging wat minder bestudeerde dieren. Als je meer wilt weten over bijvoorbeeld de zandhagedis, grote modderkruiper of rugstreeppad dan is dit je kans.

Ook zal ingegaan worden op resultaten van ‘De Kier’ in de Haringvlietsluizen.
Er gaat misschien een wereld voor je open, dus heb je tijd, gewoon komen! Neem ook gerust andere geïnteresseerden mee, al dan (nog) niet leden van de Natuurvereniging Hollandse Delta. Na de presentatie zullen we het hebben over mogelijkheden om tot wat specifiek onderzoek te komen in onze Delta. Met de zandhagedis en de glasaal gebeurt dat al, maar er kan nog veel meer bestudeerd worden.
Voor meer info: Gerrit Hijbeek, werkgroep.rav.hd@gmail.com

Datum & tijd